آرزوهای جانان

آرزوهای جانان

اگر درد داری تحمل کن... روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست... کم کم خودش... بی حس میشود!!!
آرزوهای جانان

آرزوهای جانان

اگر درد داری تحمل کن... روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست... کم کم خودش... بی حس میشود!!!

آه......


دلــــــــ درد گرفتهــــ ام ...
از بســــ فنجانــــ های قهوهــــ را سر کشیدهــــ ام ،
و تــــو تهــــ هیچــــ کدامــــ نبودیــــ !



بــی شــــکـــــ . . .
جهــــان را بـــه عشــــق کســی آفـــریـــده اند
چـــون مـــن کـــه آفـــریـــده ام از عشـــــق
جهـــانی بـــرای تـــــو. . .



دلــم گرفــتـه از آدمــایــی کــه میــگن :
دوست دارم امــا مــعــنـیشـو نـمـیدونـن
از آدمـایــی کــه مـیـخـوایـن مــال اونـا بـاشـی امــا خـودشـون مــال تـو نـیستـن
از اونـایی کـه زیـر بـارون برات میمیرن و وقـتـی آفـتـاب مـیشـه
همــه چـیز از یـادشــون مـیره



تنـهایـی یعنـی ؛ همـه-بـاشـند ، تــو-نبـاشی ...



نامم را پاک کردی ..یادم را چه می کنی؟؟!!
یادم را پاک کنی ..عشقم را چه می کنی؟؟!!
اصلا همه را پاک کن!هر انچه از من داری..!!!

از من که چیزی کم نمی شود....فقط

بگو با وجدانت چه می کنی؟؟!!شاید....!نکند ان را هم پاک کردی...؟؟!!
نه..!!شدنی نیست....نمی توانی انچه را نداشتی پاک کنی...!!!



شایـــد تنــــهـــآ کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دآرم
امـــــــآ....
کــــســـی هستم کـــه تـــنـــهـــآ تـــــــــــو رآ دوســـت دآرم.



صندوق صدقات نیست دل من
که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی
و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . . .



خدایا فکر کنم سرنوشت منو وسط میدون شهر نوشتی ؛
بس که هرکی به من رسید منو دور زد …




به سلامتی کسی که دلتو شکسته
اما خبر نداره اون چیزی که شکست
تصویر زیبایی بوده که از خودش ساخته بودی...



یک حرف
یک زمستان
آدم را گرم نگه می دارد
و بعضی اوقات هم
یک حرف
یک عمر
آدم را سرد می کند !
مراقب حرف ها یمان باشیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد