آرزوهای جانان

آرزوهای جانان

اگر درد داری تحمل کن... روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست... کم کم خودش... بی حس میشود!!!
آرزوهای جانان

آرزوهای جانان

اگر درد داری تحمل کن... روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست... کم کم خودش... بی حس میشود!!!

آهنگ جدید سیاوش قمیشی و معین


♥میشه پرنده باشی اما رها نباشی♥

میشه دلت بگیره اسیر غصه ها شی


حالا که آسمونم دنیای تازه ای نیست

اون وقت یه جا بشینی محو گذشته ها شی


ترسیده باشی از کوچ اوج و ندیده باشی

واسه یه مشت دونه اهلی آدما شی


تو سایه ها بمونی درگیر سایه ها شی

مفهوم زندگی رو از یاد برده باشی


دلت بخواد دوباره از ته دل بخونی

از ترس ریزش اشک غمگین و بی صدا شی




آهنگ تو رو دوست دارم از مازیار فلاحی

آهنگ تو رو دوست دارم از مازیار فلاحی

تورو دوست دارم مثل حس نجیب خاک غریب

تو رو دوست دارم مثل عطر شکوفه های سیب

تورو دوست دارم عجیب تورو دوست دارم زیاد

چطور پس دلت میاد من رو تنهام بگذاری

تورو دوست دارم مثل لحظه خواب ستاره ها

تو رو دوست دارم مثل حس غروب دوباره ها

تورو دوست دارم عجیب تورو دوست دارم زیاد

نگو پس دلت میاد من رو تنهام بگذاری

توی آخرین وداع وقتی دورم از همه

چه صبورم ای خدا دیگه وقت رفتنه

تو رو میسپارم به خاک تورو میسپارم به عشق برو با ستاره ها

تورو دوست دارم مثل حس دوباره تولدت

تور دوست دارم وقتی میگذری همیشه از خودت

تورو دوست دارم مثل خواب خوب بچگی

بغلت میگیرم و میرم به سادگی

تورو دوست دارم مثل دلتنگی های وقت سفر

تورو دوست دارم مثل حس لطیف وقت سحر

مثل کودکی تورو بغلت میگرم و این دل غریبم رو با تو میسپارم به خاک

توی آخرین وداع وقتی دورم از همه

چه صبورم ای خدا دیگه وقت رفتنه
تورو میسپارم به خاک تورو میسپارم به عشق

برو با ستاره ها

خدایا....


زن نیستم

اگر زنانه پای عشقم نایستم ...

من از قبیله زلیخا آمده ام ...

آنقدر عشقت را جار میزنم تا خدا برایم کف بزند!

فرقی نمیکند فرشته باشی یا آدم

یوسف باشی یا سلیمان

قالیچه دل من بدون اسم رمز نام تو پرواز نمیکند ...

زنانه پای این عشقم می استم ...

مردانه دوستم بدار!!!.

حواسمون باشه....

حــواسمــون بــاشـه...

دل آدما...!!

شیشـه نیست که روی آن...!!

هــــــا کنیم...!!


بعد با انگـــشت قـــ♥ ـلب بکشیم و...!!

وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم...!!

و کیـــــف کنیم...!!


رو شیشه نـــازک دل آدمـــا...!!

اگـــه قلبــــــ♥ ـــی کشیدی...!!

باید مــــــــردونـه پـــــــاش وایســــتی...

مردانگی.....

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد ­ بـود ....!!

میــــدانی چــــــــــــرا ­ ؟؟؟

مـــــردانـــگی ­ میــخواهـــــد!

مــــــــاندن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزنــد....