آرزوهای جانان

آرزوهای جانان

اگر درد داری تحمل کن... روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست... کم کم خودش... بی حس میشود!!!
آرزوهای جانان

آرزوهای جانان

اگر درد داری تحمل کن... روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست... کم کم خودش... بی حس میشود!!!

♥جملات زیبا♥

♥بگــذار بگـوینـد مغرورم ... !
مـــــــــــن دوسـتـت دارم هــایـم را خـرج کـسـی کـه لـیـــاقــــتـــش را نـدارد، نـمـیـکـنـم....



♥خدایا ، کمک کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم.



♥سعی کن آنقدر کامل باشی تا بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد.... 



♥اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی به آسمان بیندیش
چون در آسمان کسی هست که به تو می اندیشد .



♥خـُـــבا یـــا دیدی ؟!!!
کلی باران فرستادی ...
تا این لکه ها را از دلم بشویی ...
من که گفته بودم لکه نیست (!) ...
زخم است ... زخــــم ... !!!



♥تمام دیشب را گریه کردم
دلتنگ بودم
برای همه کس ، برای همه چیز
برای داشته ها، برای نداشته ها
برای بودن ها، برای رفتن ها
برای تمام زندگی ام
برای تو . . .
تمام دیشب را گریه کردم
بدون اینکه کسی برایم دلتنگ باشد



♥خدایا
دلم مرهمى میخواهد از جنس خودت
نزدیک
بى خطر
بخشنده
بى منت…!



♥کاش میشد آدҐ گاهے به اندازه نیاز بمیرد ! بعد بلند شود آهستـہ آهستـہ خاڪ هایش را بتڪانـב ... اگر دلش خواست برگردد به زندگے ؛ اگر نـہ بخوابـב تا ابـــــــــد ...!



♥راست یا دروغ مهم نیست !
تو فقط با من حرف بزن !
چشمانت زیرنویس می کنند !



♥گفتی:
شاید برگشتم..
هنوز زنده ام!
به امید همان “شاید” ...

نظرات 1 + ارسال نظر
fars جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.fars.oof.ir

۸۹۶۵۳۰۲۶۸گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.oof.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد